صدرا باقریصدرا باقری، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گربه کوچولوی زمستونی

بعد از مرخص شدن از بیمارستان

1392/4/22 0:02
نویسنده : عمه-آبجی سارا
94 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش من و دایی امیرم ساعت 4 بعد از ظهر (نوزدهم تیر سال 1392)یعنی روز اول ماه مبارک

رمضان رفتیم موتور سواری که من داشتم با داییم صحبت میکردم دایمم باسرعت رانندگی میکرد حواسش

پرت شد و ما با یک ماشین تصادف کردیم من از موتور پرت شدم خوردم به ماشین و شیشه ماشین 

شکست و من وداییم زخمی شدیم رفتیم بیمارستان و کلی همه رو ترسوندیمو  نگرانشون کردیم این

عکس هم وقتی هست که تازه از بیمارستان مرخص شده بودم و از بس گریه کرده بودم چشمام به زور

باز میشد.خدارو شکر به خیر گذشت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ندا
21 تیر 92 21:37
خاله جون نوژان تومسابقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم به مارای بدی عدد581شماره پیامک 20008080200